هتل های ترکیه
نوشته شده توسط : المیرا

هتل رومی قونیه ترکیه

هتل رومی قونیه هتلی ۴ ستاره در استانبول قرار دارد. این هتل در قونیه واقع شده است و محلی مناسب برای گردشگر های تور ترکیه است که قصد سفر به این شهر تاریخی و فرهنگی دارند. علاقمندان به حضرت مولانا حد اقل یک بار سری به این مکام می زنند. دکوراسیون این هتل چوبی شکل است و از مبلمان با چوب مرغوب برخوردار است. در اتاق ها امکاناتی مثل تلویزیون، سشوار، تهویه مطبوع برخودار خواهید بود و برخی از اتاق ها از حمام گرم  برخوردار خواهند بود. هتل رومی قونیه دارای ۳۳ اتاق است که در چند طبقه دایر شده است و مناظر زیبایی از اتاق های ان قابل مشاهده است. مسافران تور ترکیه با اقامت در این هتل می توانند لحظات خوشی را سپری کنند.

 

امکانات هتل رومی قونیه:

در رستوران داخلی هتل، انواع منوهای داخلی و بین المللی و محلی را می توانید سرو کنید و یک رستوران رو تراس دارد که میتوانید منظره شهر را به زیبایی مشاهده کنید.هتل دارای پذیرش 24 ساعته می باشد.هتل رومی قونیه دارای سالن بدنسازی، بیلیارد، سونا، حمام ترکی ،پارکینگ، مرکز خرید، صرافی، سالن اجلاس و جشن و .. از دیگر امکانات این هتل محسوب می شود. از مهم ترین امتیاز این هتل این است که در نزدیکی موزه و مقبره ی مولانا قرار دارد. برای رسیدن به این مکان کافی است تنها ۱۰۰ متر از هتل فاصله بگیرید.

 

هتل رد لین بدروم ترکیه

هتل رد لین از موقعیت جغرافیایی بسیار عالی برخوردار می باشد .این هتل 4 ستاره لوکس توسط باغ های دیدنی و زیبا احاطه شده است.قلعه بدروم و موزه باستان شناسی در ۱ کیلومتری هتل واقع شده است. مسافران تور ترکیه با اقامت در این هتل میتوانند لحظات خوشی را سپری کنند.

 

امکانات هتل رد لین ترکیه:

هتل رد لین دارای اتاق های مجلل و سوئیت خانوادگی با  طراحی کاملا منحصر به فرد که مجهز به اینترنت رایگان با سرعت بالا ،تهویه مطبوع،مبل، صندوق امانات، روم سرویس۲۴ ساعته، میز تحریر، سشوار، تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ای، مینی بار و تلفن می باشد . شيشه های دوجداره اتاق ها نيز از ورود هرگونه سر و صدا در هنگامی که شما چرت می زنيد، جلوگيری می کند.برخی از اتاق ها از چشم انداز زیبای باغ برخوردار می باشد. موقعیت جغرافیایی بی نظیر، از ویژگی های متمایز این هتل می باشد.در رستوران و بار هتل رد لین می توانید غذای دلخواه خود را میل نمایید. مسافران تور ترکیه با اقامت در این هتل میتوانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

امکانات رفاهی هتل شامل استخر سرباز (فصلی) می باشد.میهمانان تور ترکیه می توانند جهت تهیه ارز به صرافی موجود در هتل مراجعه کنند همچنین می توانند در فعاليت هايی نظير بيليارد شرکت کنند. هتل رد لین دارای یک پارکینگ اختصاصی برای آن دسته از میهمانانی که با اتومبیل شخصی سفر می کنند ، می باشد. در باغ سرسبز هتل قدم بزنید و از زیبایی های آن لذت ببرید.

 

جهت رزرو و خرید تور ترکیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :  

تور ترکیه خرداد 95

 تور ترکیه تابستان 95

تور ترکیه تیر 95 

تور ترکیه ویژه تعطیلات خرداد 95

 تور ترکیه ویژه تعطیلات تابستان 95





:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ترکیه,ارزان ترین هتل های ترکیه,بهترین هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: